Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger en skitur Ustaoset-Rjukan (eller omvendt -avhengig av hva som er meldt av sterk vind), med telt. Hvor lang tid omtrent, kan dette ta for to voksne i god form, med pulk. Avhenger selvf. av føret og andre ting, men har noen et estimat å komme med?

Annonse
Skrevet
https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=8929&highlight= her har jeg skrevet litt om turen jeg og to andre hadde da vi gikk fra Ustaoset St. til Rjukan 1. maihelgen 2007 i nydelig klisterføre. Det gikk nokså raskt å gå over vidda når det var et skarelag tidlig på dagen. Vi overnattet på Rauhelleren, Stordalsbu og Helberghytta. Gikk da over Lågaros og Juvikfjellet. Veldig fin tur, ønsker du ytterligere info/bilder fra turen kan du sende med en pm og så sender jeg en mail.
Skrevet

Takk for det. Vi har 4,5 dager til rådighet, med pulk. Det kan vel gå bra, selv om vi ikke kan regne med skareføre i februar. Men mye løssnø og motvind kan redusere farten mye, vil jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.