Gå til innhold
  • Bli medlem

Påske og isskare i Trollheimen 12. feb 08

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellfinn
Skrevet

Atter en dag med strålende varm vårsol! Atter en dag med skarp isskare! Så for meg gøyal nedrenning for de med skarpe stålkanter og nerver av stål!

Men fra hvilken topp var det jeg beskuet Trolllhetta, Rindhatten, Såtbakkollen, Neådalssnota, Skarfjellet og Snota på denne måten?

:D

post-511-13347451499_thumb.jpg

Annonse
Skrevet
Men fra hvilken topp var det jeg beskuet Trolllhetta, Rindhatten, Såtbakkollen, Neådalssnota, Skarfjellet og Snota på denne måten?

Kan det være at du har hatt en solskinnstur til Raudfjellet (950 moh), nord/nordøst for Trollhetta og Rindhatten? :D

Gjest Fjellfinn
Skrevet

Kan det være at du har hatt en solskinnstur til Raudfjellet (950 moh), nord/nordøst for Trollhetta og Rindhatten? :D

Jeg skulle nettopp til å poste et Hint:

Jeg står akkurat på siktlinja Tyholtårnet -- Såtbakkollen og ser begge.

Det slapp jeg altså :arrow:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.