Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det var jeg som skapte snowboardbølgen på skiinnlegget, så får jeg føre det videre her, om det blir noe mer debatt. Min mening er at det er rom for alle i naturen, enten vi er gode til å stå på ski, snowboard eller ikke. Vi må alle ta hensyn, og kanskje huske på at vi heller ikke var utlærte første gangen vi prøvde ut enten snowboard eller ski. Det er viktigere å sette pris de de som heller vil være ute enn sitte inne foran dataen. Det er viktig og stimulere til uteaktiviteter, og da må vi rydde plass for alle. Vi må ta hensyn til hverandre og ta vare på hverandre, men ikke skremme noen bort fra slike aktiviteter med pøblete oppførsel, skrik og skrål. Det er plass for alle ute i naturen. Litt dumper i en skibakke bør man takle. (Jeg har også opplevd dem som sitter rett under bakkekulen................) ;);):D

Annonse
Skrevet
Vi må ta hensyn til hverandre og ta vare på hverandre, men ikke skremme noen bort fra slike aktiviteter med pøblete oppførsel, skrik og skrål. Det er plass for alle ute i naturen. Litt dumper i en skibakke bør man takle. (Jeg har også opplevd dem som sitter rett under bakkekulen................) ;):D:D

Så sant så sant Åge!

Det viktigste er at unge og gamle kommer seg ut...

Drit i gamle grinebitere i Knikkers og Ludvigsekk som absolutt skal ha det som det alltid har vært!

Litt latter og glede i bakken/naturen/fjellet/på hytta vitner jo bare om trivsel, så la nå de svette, pietistiske og selvoppnevnte vokterne bare irritere seg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.