tommen Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er på jakt etter en lett skijakke til min samboer, men synes at utvalget er det samme overalt; enten så er det Swix eller så er det Bjørn Dæhlie jakker å kjøpe. Er det noen som vet om andre butikker i Oslo-området som har et annet utvalg? Siter
tommen Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Er det ingen som har noe forslag? Har vært på G-sport,XXL, Anton, Sportshuset men alle har jo de samme varene. Har også sett på nettsidene til oslo Sportslager, og det virker ikke som om det det er noe annerledes der. Liker ikke skjortefasongen til Swix og Bjørn D. klærne er jo svindyre! Siter
agno Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Du kan jo prøve sportnett.no. De har mange typer jakker, du kan se utvalget på sidene deres. Det er litt vanskelig å svare, da ei skijakke kan være så mangt. Ut i fra det du beskriver med Swix og Bjørn D, så virker det som om det er ei lett treningsjakke dere er på utkikk etter ? Siter
agno Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Odlo er en annen aktør i markedet. Brukes av Ole Einar Bjørndalen. Forhandles gjennom Sport !-forretninger. De er landsdekkende Siter
agno Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Sjekk her: http://www.odlo.com/custom/product/index.php3?div=6 Odlo dame skijakke, vindtett og vannavstøtende, ikke skjorteform. Mange Sport1 butikker i Oslo Siter
Jakobsen Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Sitat Odlo er en annen aktør i markedet. Brukes av Ole Einar Bjørndalen. Forhandles gjennom Sport !-forretninger. De er landsdekkende Odlo produserer Bjørn Dæhlie klær. så det er akkurat de samme klærne. Siter
agno Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Klar over det, men den jakka jeg så på var ei Odlo jakke som ikke er i Dæhlie-kolleksjonen Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Sitat Jeg er på jakt etter en lett skijakke til min samboer, men synes at utvalget er det samme overalt; enten så er det Swix eller så er det Bjørn Dæhlie jakker å kjøpe. Er det noen som vet om andre butikker i Oslo-området som har et annet utvalg? Sett på Norrøna sitt utvalg? Alt fra superfemi, tilsittende, rosa GTX paclite skijakkar til svære, omfangsrike røde bomullanorakker med pelskant for oss uten særlig hår på hue lenger.... Finns særlig i Intesport kjeden, men også Oslo Sportslager. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.