sturlalv Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 I lys av siste ukers skredulykker vurderer jeg å kjøpe skredsøker - om ikke for egen del så i hvert fall for de som sitter hjemme. Er det noen som har gjort erfaringer med slike dippedutter? Da tenker jeg ikke nødvendigvis på å bli tatt av og reddet ut av et skred, men heller produsenter, modeller, priser, utsalgssteder & slikt Mvh Sturlalv Siter
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Mamut Barrywox Ingen over, ingen ved siden. Sjekk www.sportsnett.no Denne har både digital og analog mottaker. I tillegg har den display som viser deg vegen og hvor langt det er igjen til senderen. Har brukt den i organsiert redning (øvelse) i ett år og har bare god-ord å si om dette produktet. Siter
jakro Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hei! I Oppdal Røde Kors Hjelpekorps så gjennomførte vi for en stund siden en test av skredsøkere, både analoge og digitale. Vi testet de opp mot brukervennlighet, nøyaktighet, forstyrrelse fra kraftledninger/mobiltelefoner o.l Den som vi kåret til en klar vinner, var Mammut Barryvox, med den analoge Ortovox F1 på en god annenplass. Sats på Mammut du. (Dersom du er interesert i testen, kan jeg se om jeg finner den igjen og sende den til deg) Siter
Torgeir Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Barryvox er dessverre utsolgt i hele Europa ut sesongen. Hentet fra Sportsnett.no Siter
Kristian Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Kraftledninger? går vel ikke skred der de er (litt på kanten..) Uansett sats på Ortovox sin eldtse modell, den på markedet med lengst rekkevidde og enkel å bruke. har brukt den i 1år og ortovox f1(?) året før der. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.