Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Etter å ha observert vær og snøforholdene i år på lillehammer, har jeg funnet ut at min argeste konkurrent kommer til å ha kjempefordeler i morgen da han har to gullmedaljer i NM i svømming. Jeg, som etter å ha slukt halve bassenget til slutt stolt kunne vise frem svømmeknappen 25m, vurderer å satse på våtdrakt, badering og padleåre. Er det noen som vet om dette vil bli sett på som juks? Evt. blir man populær hos damene? Setter stor pris på seriøse svar. Med vennlig hilsen -Kanonkula- Siter
Østers Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Med badering blir man stort sett populær hos damene! Men jeg har hørt det er en fordel å droppe armringene. Isopor og lignende er heller ikke å anbefale. Neseklype derimot... Siter
eaa Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Med badering blir man stort sett populær hos damene! Spørs om baderingen sitter under skinnet eller ikke, det da... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.