DrDamage Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har to av dem. Hatt dem en stund, og de har holdt. Like gode som Sea to Summit, som er ca like tykke. Selv om du behandler tynne pakkposer pent bli det hull i dem etter en stund. Prisen og vekta er halvparten av de tykke pakkposene. For de fleste formål holder de. Hull trenger heller ikke være en katastrofe (i praksis vil det bare komme vann inn hvis posen er under vann en lengre tid, noe som er mest aktuelt på kanoturer ol). Her henger jeg meg på Fimax litt og sier meg helt enig. Har de samme posene i flere størrelser og de holder greit her i gården også. Blir også brukt litt "sivilt", som trenings- og gymbag og slikt. Funker som sagt fint til det meste. Er bra fornøyd med alt jeg har fra Exped når jeg tenker meg om... Siter
HakonJ Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Takk for svar Det høres ut som posene er gode nok til mitt formål. Bestiller disse etter hvert, om det ikke er noen som har en bedre anbefaling? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.