torhaa Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Toppturbindingene er blitt langt mer solide i disse dager enn det var bare for noen få år siden. For min egen del har jeg Naxo NX-21, og er svært fornøyd så langt. Mange kjører med slike bindinger i preparerte bakker (Hafjell, Kvitfjell, Hemsedal, etc.). Imidlertid finner jeg ikke helt ut hvor begrenset Naxos toårsgaranti er; dekkes de selv om det skulle oppstå skade på disse i preparerte bakker? Dekkes det selv om de er kjøpt fra Sport-Conrad? Innspill her mottas med stor takk. Siter
Svolværgeita Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Prøv å legge denne inn under utstyr, der får du sikkert noe respons (mange som bare leser et par faste trådemner). Hva veier bindingen forresten? Pris? Siter
torhaa Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Takk for tipset. De veier 2250g for paret. Kjøpte de sammen med full toppturpakke fra sport-conrad.com. Nå er prisen på 220€, frakten bør ikke være på mer enn rundt 15€.. Så en eller to hundrelapper under 2000,- inn i Norge. Husker ærlig talt ikke helt hvordan det ble løst ift. momsen; om den tyske momsen gikk bort og inn med den norske. Jeg tror det.. Har bare prøvd dem et par ganger, men det virker lovende. Liker veldig godt muligheten til å heve hælen etterhvert som man går brattere oppover. Enkelt å endre på denne. Justeringer ellers går som en lek. Jeg er ikke så bevandret i slik kunnskap, men å justere disse bindingene kunne til og med jeg. Edit: sett på maken, der ble jo tråden flyttet til riktig sted. Snakk om service. Siter
torhaa Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Prøver en siste gang til jeg, før denne tråden synker ned i historiens glemsomhet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.