mattiase Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Skicka ett mail om du är intresserad av filmen....eller var lite kreativ på en populär www för torrent /M ------------------------------------- Dokumentär "Bergtatt - Historien om Norsk fjellsport" Manus, Regi: Klaus Erik Okstad 1994 4x30minuter ca Del 1.Pionerene. Om bl.a. förstabestigningen av Store Skagastölstind Del 2.Möte med veggen. Klättringen blir brantare. Utveckling av utrustning. Om förstabestigning av Trollveggen. Lite om sportklättring Del 3.Kald klatring og höy risiko Himalaya Om Tirich Mir Vinterklättring Om Doseth och Daehli på Great Trango Tower 1984 Del 4. ? Om filosofi. Utveckling Arne Naess Sr som bouldrar vid 82(?) års ålder Medverkande: Arne Naess JR. SR. Ola Hanche Olsen Hans Chr. Bugge Ralph Höibakk Arne Randers Heen Gry Hansen Nils Faarlund Björn Myhrer Lund Jon Gangdal Ulf Geir Hansen Håkon Hansen Kirsti Nordhaug Per Kvernberg Siter
vertikal Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Er interessert ja, men til hvilken e-mailadresse skal jeg sende? Siter
Alek Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Ahh serien jeg aldri glemmer. Ja til hvilken mail skal vi sende? Siter
mattiase Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Den som söker han finner... thepiratebay.org/ Siter
Halfdan Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Men kan noen være så snill å seede (hvis det er det heter) så jeg kan laste ned også!! Har bare 10%!! Siter
Vengeance Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Hei! Er det noen som fortsatt har denne? Jeg ligger på 80,6% på torrent. Er dårlig med seedere. Og finnes det noen dokumentar fra Trango ekspedisjonen i 1984 der ute? De hadde jo med seg NRK kameraer opp i veggen. Ligger en liten snutt ute på tubern, men den er tatt fra Bergtatt - Historien om norsk fjellsport. Siter
Lars S Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Flott serie-jeg har det meste på vhs et sted.... Den ble forsøkt gitt ut rett etter sending på nrk, men interessen var for liten til at produsenten så seg tjent med det. Kanskje en liten mailaksjon eller facebook-side kan få liv i prosjektet? Slik jeg husker den, er den verdt det! Siter
MatsHJ Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Hvor er det mulig å skaffe denne? Hadde vært en veldig fin avkobling i denne studietid Siter
Hjelmizz Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Stått på 40% i en uke. Veldig kompis om noen gidder å seede! Siter
Vengeance Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg fikk lastet den ned til slutt. Seeder for harde livet nå Siter
DobbelNilssen Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Finner ikke torrenten.... :/ Kan noen være så snill å sende den på PM til meg ? Siter
fred Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Finner den ikke jeg heller. Om noen kunne sendt en PM hadde det vært alle tiders! Siter
ErikPontoppidan Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Slenger meg med her, og hadde satt stor pris på en link på PM Siter
Kristian123 Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Kan vi ikke bare droppe PM og poste det her istendenfor? Siter
LarsThomas Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 google -> skriv inn "bergtatt torrent" -> tredje resultat Siter
Kristian123 Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 http://www.monova.org/details/1452598/Bergtatt+-+Historien+om+norsk+fjellsport%09.html?lang=no&id=1452598 altså. Trykk på "Last ned via torrent". Var innom der for et par dager siden, men da var det ingen seeders eller noe. Ferdig om 11 timer på superspeed med ca 50 kbs. Edit- Kommer til å seede selv om den blir ferdig. Siter
Vengeance Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Skulle gjerne gitt dere en link, men jeg lasta ned trackere fra alle sider jeg fant. Husker ikke hvilke.. Søk dere frem så finner dere den. Jeg ser antallet leechere/seedere er nesten dobla på torrenten, det må vel være dere forhåpentligvis Siter
kardam Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 De som er opptatt av fjell og historie bør kjenne sin besøkelsestid! Kristian123 har kommet med et sterkt tips. Ikke sikkert de som "Seeder" gjør det til evig tid! Siter
Kristian123 Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Seeder fortsatt. Holder den på 300kbps siden jeg låner nett av noen. Kan kjøre på en stund til 700 kbps hvis det haster. Edit- Bra serie, men audio ble ute av synk de to siste episodene. Mulig fordi jeg bruker VLC. Siter
Vargtaz Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Noen som kunne tenke seg å dele denne i noen timer? Takker. Siter
danny Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Er det noen som fortsatt deler denne? Siter
glennybig Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Jeg har den på dvd. Sendte mail til regissør/produsent og fikk den i posten. Er usikker på hvordan han ser på videre deling, men kan sjekke det ut hvis noen er interessert. Siter
knadne Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Jeg har den på dvd. Sendte mail til regissør/produsent og fikk den i posten. Er usikker på hvordan han ser på videre deling, men kan sjekke det ut hvis noen er interessert. Om du har mulighet til å sjekke dette er jeg veldig interessert i et eksemplar! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.