monaco Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Jeg skal arrangere tur for 38 stk i august. Vi skal sykle Rallarvegen og skal overnatte på Finse og på Myrdal. Jeg syns jeg har hørt noen tidligere fortelle meg at Myrdal Fjellstove ikke lenger er i drift. Kan det stemme ? Tror det var noe ifm med sykdom. Hvilke andre overnattingsalternativer fins det i Myrdal ? Er Vatnahalsen Høyfjellshotell det eneste alternativet ? Jeg prøver å få denne turen så billig som mulig for deltakerene, og regner ikke med at et høyfjellshotellet er av den billige sorten Alt av tips mottas med stor takk. Siter
ørjan Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 I sommarprogrammet til DNT Oslo ser det ut til at Myrdal fjellstove er heilårsopen, men at det må bestillast på førehand. Elles er det berre Vatnahalsen som er einaste alt. i nærområdet. Siter
monaco Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Tusen takk for svar. Prøvde å få tak i noen på Myrdal Fjellstove i går uten hell, men jeg gjør ett nytt forsøk i dag. Ellers så ville jeg bare si - flott hjemmeside !! Har tatt en titt på den og den har allerede gitt meg noen ideér til nye turer Siter
kate Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg skal arrangere tur for 38 stk i august. Vi skal sykle Rallarvegen og skal overnatte på Finse og på Myrdal. Jeg syns jeg har hørt noen tidligere fortelle meg at Myrdal Fjellstove ikke lenger er i drift. Kan det stemme ? Tror det var noe ifm med sykdom. Hvilke andre overnattingsalternativer fins det i Myrdal ? Er Vatnahalsen Høyfjellshotell det eneste alternativet ? Jeg prøver å få denne turen så billig som mulig for deltakerene, og regner ikke med at et høyfjellshotellet er av den billige sorten Alt av tips mottas med stor takk. Hallo!!! Myrdal Fjellstove lever - har oppstått i ny drakt - og alle er hjertelig velkommen!! tlf : 95209216 / 92061952 mvh Kate & Martin Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.