martin.m Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Hei. Har et Hilleberg Jannu telt og lurer på å få sydd på stormmatter på det. Er det noen som har fått dette gjort og kan opplyse om pris o.l. Mvh Martin ------------------------------------------------------------------------------------------------ Vegetarian = ancient word for lousy hunter. Siter
Lars Tore Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hei! Ta kontakt med Hilleberg, og hør hva de sier om saken: http://www.hilleberg.se/kontakt.htm Selv har jeg et Helsport Fjellheimen-telt, og har vurdert å få sydd på stormmatter på det. Jeg kontaktet Helsport, og fikk til svar at de tar 850,- + mva for jobben. I mitt tilfelle trenger jeg også en ekstra ventil, da den eksisterende ventilen ofte blir full av snø. Totalsummen blir da 1100,- + mva. Prisen vil nok variere fra telt til telt, men den store forskjellen tviler jeg på at det er. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.