pyrat Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hei, Jeg snakker litt norsk. Jeg skal skrive i Engelsk. Is there anyone in the trondheim area doing off-piste snowboarding that would not mind me coming along? I have snowshoes rather than splitboard but might be sawing a board in half and making my own pretty soon. I also have a car. Takk, Ally. Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Hei, Is there anyone in the trondheim area doing off-piste snowboarding Takk, Ally. a: YouTube: b: vent til Februar 18. / riktig godvær / ingen rasfaremeldinger!! c: kjør til Skei -> Todalsøra d: Spenn på ski/truger/etc ved Øygarden samfunnshus, studer kartet på husveggen og labb i vei rett opp, 3-4 timers tur og 1300 saftige høydemetre venter... e: videon viser låma nedover Noe mer off-piste fås ikke på disse trakter PS: Helikoptret står ved Røv, men det blir nok en heller kostbar taxi tur - vil jeg tro... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.