eAmabuq Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Nå har jeg telta og gått på mange turer... Men jeg har alltid så stort telt. Som regel går jeg og hunden min alene på fjellet. Og da trenger jeg ikke noe særlig stort telt, men nå har jeg hatt 2-3 eller 3-4 manns telt er ikke helt sikker vet noen om et en mannstelt som er bra, ikke for dyrt og heller ikke dårlig..? Siter
boc Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 sommer eller vinter du er på tur ? hvis sommer, hva med kun en lett presenning som du spenner opp som gapahuk ? flott å ligge ute slik og minimal vekt. Siter
eAmabuq Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 vekt... når bruker det store teltet telter jeg som regel om vintern Siter
Aalstad Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 cho oyo er et knalltelt! Du nevner at du går i fjellet, og dette teltet tålet det været snaufjellet har å tilby. Ikke er prisen så halvgær'n heller. 3500 norske rundinger med hull i. Man får selvfølgelig billigere telt, men disse er gjerne beregnet for årets tre snille sesonger, og tåler ofte mindre vind. Det er endel tråder om teltet her på forumet, bare søk, så finner du nok frem! Mvh Andreas Siter
hilmersen Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Enig med han over. CHO OYO er et utrolig bra telt. Siter
gremlin Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Har brukt Hillebergs "Akto" - enmannstelt i mange år, veldig godt fornøyd med det! Siter
TomWithoutVom Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Til Gremlin: Har hatt Akto i et par år, men har ikke prøvd det om vinteren. Funker det greit, eller? Siter
gremlin Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Joda "Akto" er okei, også om vinteren! Selvsagt litt lite plass, da en drar med seg endel ekstra vinterstid, men som med teltlivet forøvrig - god orden redder mye!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.