Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nytt liggeundelag, da min bamse extreme begynner å dra på årene.

Leste i villmarksliv om et lengre (190cm) liggeunderlag som heter Ajungilak eva lux som fikk godt skussmål.

http://www.ajungilak.no/mammut/katalog.asp?view=detail&did=32&dart=3&tid=52785&sid=2

Problemet er at jeg ikke finner noen norske forhandlere på internett, vet noen om hvor jeg kan få kjøpt det her i norge?

Annonse
Skrevet

Det er lengden og tykkelsen på dette liggeunderlaget som er mest positivt etter min mening. Underlag under 187 blir for kort for meg.

Skrevet
vedder skjorta mi på at Exped liggeunderlagene slår det ligggeunderlaget der med ganske mange hestehoder!

Åja, det var dununderlag ;-) De koster jo 3 ganger mer og veier dobbelt så mye.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ta kontakt med Amfibi, så skaffer dem Ajungilak, EVA lux underlaget.

Eller ta kontakt med en sportsbutikk nær deg å få dem til å bestille det inn. Ingen problem det. :shock:

• 7 måneder senere...
Skrevet

Må jammen si meg enig her altså. Ikke lett å få tak i Ajungilak EVA liggeunderlagene her i landet.

Noen som har kommet over det i det siste?

Pris?

Litt av fordelen er jo også at man skal spare en 150 gram iforhold til Bamse Extreme.. Det var Ajungilak EVA Comfort jeg tenkte på her. På Lux'en sparer man vel en 50 g..

Skrevet

Ok de hadde inne Lux'en der også ja.

Men jeg vurderer en del på Eva Comfort (14mm, 470g) eller Helsport Jerv (14mm, 440g) også da disse har lavere vekt, pakkevolum. Også lavere pris..

Eva Comfort har jeg enda ikke sett i butikkene..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.