smaaseien Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Har en kompis som skal selge en subaru legacy 1997. Strøken bil, grei pris. Siter
martin.m Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Aner ikke helt hvor mye du skal ha med da, men. Jeg har en Subaru Forrester. Har hatt utstyr for 3, en kajakk, en ally pluss hunden min med meg fra Oslo til midt-sverige med i/på den (uten sidelommer ). Skal vel ikke si at vi dermed kunne sove i bilen uten å lesse av noe. Har også trukket store lass med grener, kapp og kubber på hengerfestet i våt nysnø (ca. 25 cm.) på skogsveier. Blir bare mer og mer glad i den og svært imponert over vinteregenskaper. Bilen kostet meg drøye 150.000,- 99 modell. Meget godt rykte på driftsikkerhet, som jeg kan skrive under på. Anbefales!! ---------------------------------------------------------------------------------- Da Gud skapte Norge syntes han det var uendelig vakkert. Så, for å trøste de som ikke bo her lagde han nordmenn. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.