daniel1812 Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 hello, hello jeg heter daniel og jeg skal på korketrekkeren i morgen og trenger litt hjelp om dette med glid på akebrettet... jeg har hørt at man kan bruke vaselin og stearinlys, men vet ikke om noe av dette virkelig funker? noen tips??? Siter
Vea Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Stearinlys husker jeg var et stalltips da jeg var liten også, men jeg sliter litt med å dokumentere at det faktisk fungerte. Vaselin ville jeg holdt meg langt unna. Det er mulig det fungerer som glidemiddel, men ikke til den type glid du er ute etter.... Men hva med å bare bruke hurtigglider? Siter
Geir og hundene Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Når jeg var guttunge, ehh mindre guttunge, så brukte vi noe som bestefar min hadde SØLV SWIX. Det dikk på alt, både kjelke, akebrett, rumpereser og miniski. Finnes sikkert noe i dag som tilsvarer det. Siter
elgen Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 hei For sent, men likevel: Silikonspray fra bensintanken er billigt og gjør susen. Dyrere er glider eller alpinvoks. Hilsen Elgen - selvom akebretts alderen er godt distansert! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.