Skriik Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Hei! Eg og eit par kompisar planlegger ein helgetur med telt i bergensområdet. Er ikkje veldig kjent her, så håpar på et tips eller to:) Trenger ikkje nødvendigvis være altfor nært bergen, har tilgang til bil og går vel tog. Planen er å gå et stykke første dagen, finne en fin camp og dasse rundt en dag eller to, ein topp eller eit fiskevatn hadde vært fint, for så og traske heimover på søndag eller måndag. Turforslag mottas med stor takk Siter
SkogensMann Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Jeg syns Bergsdalen er et fint område å gå i sjøl, men jeg vet ikke åssen det er med snø i området for tida. Det kan kanskje andre si noe om...? I så fall kan dere feks ta buss til Eikedalen og gå derifra. Eventuelt kan dere ta tog til Vaksdal eller Dale (og buss opp til Lid feks), og gå oppover i fjellene derifra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.