essem Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som kjenner til denne? Absolutt ingen informasjon å finne om den på nettet. Har fått en og lurer på om jeg i stedet bare skal få tak i en Jervenduk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellfinn Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som kjenner til denne? Absolutt ingen informasjon å finne om den på nettet. Har fått en og lurer på om jeg i stedet bare skal få tak i en Jervenduk. Rolig, rolig Fjellreven Thermo. Ingen over, ingen ved siden. Såpass utbredt blandt kremmere at det også er gode tilbud å få... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Merkelig at det ikke skal være noe info om denne fjellduken, eneste "gaupa" jeg finner på nettet er http://www.gaupa.no/Hjemmeside%20GJH/Gaupa%20produkter.htm men ikke spor etter produktet jeg har fått... Har byttefrist med penger-tilbake i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gremlin Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Mener å huske att denne ble solgt hos Wistex butikkene; men kjenner ikke til den. Hvis den funker ok er det vel ingen grunn til å bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.