essem Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Noen som kjenner til denne? Absolutt ingen informasjon å finne om den på nettet. Har fått en og lurer på om jeg i stedet bare skal få tak i en Jervenduk. Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Noen som kjenner til denne? Absolutt ingen informasjon å finne om den på nettet. Har fått en og lurer på om jeg i stedet bare skal få tak i en Jervenduk. Rolig, rolig Fjellreven Thermo. Ingen over, ingen ved siden. Såpass utbredt blandt kremmere at det også er gode tilbud å få... Siter
essem Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Merkelig at det ikke skal være noe info om denne fjellduken, eneste "gaupa" jeg finner på nettet er http://www.gaupa.no/Hjemmeside%20GJH/Gaupa%20produkter.htm men ikke spor etter produktet jeg har fått... Har byttefrist med penger-tilbake i dag.. Siter
gremlin Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Mener å huske att denne ble solgt hos Wistex butikkene; men kjenner ikke til den. Hvis den funker ok er det vel ingen grunn til å bytte? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.