Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Er det noen som vet noe om snøforholdene på Knutshøin øst for Kongsvoll på Dovrefjell? Takker for svar! Siter
Kim Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Det er ikke så verst. Var på Dovrefjell i helga, du kan jo selv se bilder på Bergtatt. Som normalt tenker jeg, helt greit å gå på ski. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Kjempefin side du har, Kim! Har vært innom der flere ganger. Knutshøin er vestvendt, mens snøhetta er østvendt. La du merke til hvordan det var med de vestvendte fjellsidene? Så ut som det gikk akkurat oppover Snøhetta-ryggen med tanke på skiføre. Men det er jo ganske bratt og vindutsatt der, da.. Siter
Kim Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Tittet på Knutshøi da vi kjørte tilbake. Det så egentlig ganske fint ut i forhold til tidligere i år da det var veldig forblåst og lite snø. Det er nok bare å gå på ski der! Siter
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Jeg tar meg den frihet å spore av fra emnet litegrann: Hva med lenger sydover, dvs. fra Hjerkinn og innover i Rondane? Er det skiføre så lenge man holder seg unna toppene? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.