student1 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Min kjære har fått stearin på dunjakka etter en tur i romjula , det ble bare et lite tynt belegg på 1*2 cm men kjipt allikevel da denne jakken også blir brukt i byen Det er en dunjakke med et ganske tynt nylonstoff, så strykejern er jeg skeptisk til..... Forslag til fjerning ?? Siter
Kenneth Osen Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 frys den ned i fryseboksen- stearin ska bli sprø da men med tid og stund vil dette forsvinne uansett Siter
fuglehunden Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Er du sikker på at det er stearin da Det eneste som hjelper er vel å legge jakka i fryseren, når du tar den opp så plukk av det du klarer så tar du på bittelitt zalo for å fjerne fettet som sitter igjen. Vreng jakka og vask den etter anvisningen. Jeg regner med at du ikke bør sentrifugere og ikke ha den i tørketrommel hvis det er dunjakke. Noen flere råd? så vet jeg hvordan man får rosa sokker Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.