larserikm Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Har noen her erfaringer med Haglöfs Solid? Har sett litt på dem hos G-Sport (har gavekort) og vurderer dem som erstatning for et par snart utslitte Crispi-sko i nubuck / syntet med GoreTex. Disse Haglöfs-skoa er et snørepunkt høyere - noe jeg tror jeg vil ha. Skal bruke dem 80% i skog / Nordmarka, de siste 20% på vidda / snaufjellet. Her er linken med bilde, i tilfelle du ikke husker navnet men kjenner igjen skoa! Tips? http://www.haglofs.se/prd/visaprod.asp?ID=1104&nid=21〈=sv&CatNr=470&CatNr2=&xCatNr=&NP=&Q=&HMtrl=&Str=&show=&ak=&nid2=133 Siter
andben Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde et par og Gore-Tex sokkene løsnet i begge skoene. Reklamerte på de og fikk byttet til andre sko av annet merke. Skoene var ellers gode å gå i og sålen virket bra. Anders Siter
larserikm Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Scheisse - kan noen oppveie en relativt dårlig erfaring her? (Takk for tilbakemelding, Anders ) Siter
andben Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Kanskje jeg bare fikk et "måndags" eksemplar? Passformen var svært god på min fot. Så jeg skal ikke bare klage! Anders Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.