krb Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Romeriksåsen (Nannestad) I dag tok jeg turen ut i skogen etter helgens snøfall. Det var veldig tungt å gå med bare støvler ute. Så har du planer om reise en tur ut så ta med truger eller ski, skiløypene er fine selv etter mye nedbør Som tråden sier så ble det bare kaffetur med pilkestikka med, Fikk bare 2 små abborpinner men turen i tåka var deilig alikevel. Sitter på plassen min og hører så mange rare lyder i skogkanten men kunne ikke se noen turgåere så jeg holder fast på at det var skogens konge som ville se hvem som satt på isen der. Det ble mye filosofering med mange bilder som jeg skal bruke senere, legger opp noen så dere får se plassen min å ikke minst tåka på isen.Slik så det ut når jeg kom fremPlassen min, tåka letter litt. som dere ser så ligger lua og hanskene ved siden av stolen. 0 grader.Snøen pakker trærne sammen, er så vakkert ute nå. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.