RuneL Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg trenger en sommerpose og siden jeg er en høg jævel trenger jeg litt lange poser. Derfor virker Isbjørn som et bra valg siden de syr lengre poser på bestilling. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med Senja posen, Er den varm nok til at en også kan bruke den på vår/høst og de kaldeste sommerdagene? Og blir Barents veldig varm på gode sommerkvelder? Jeg er ikke den som er ute på ekstremturer og er ikke glad i å sove når det er alt for varmt men er litt usikker på hva jeg bør velge. Er det noen som klarer å overbevise meg om at den ene passer meg bedre enn den andre? eventuelt andre LANGE poser som er der ute? Siter
RuneL Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Jeg er 196. Så er ikke alt for ille men vil heller ha en litt for lang pose enn en litt for kort Siter
Langemann Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg bestillte meg Isbjørn "bjørnøya" og de syr den 10cm lengre til meg uten ekstra kostnader. Selv er jeg 195 cm. Siter
RuneL Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Jeg trenger en sommerpose og siden jeg er en høg jævel trenger jeg litt lange poser. Derfor virker Isbjørn som et bra valg siden de syr lengre poser på bestilling. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med Senja posen, Er den varm nok til at en også kan bruke den på vår/høst og de kaldeste sommerdagene? Og blir Barents veldig varm på gode sommerkvelder? Jeg er ikke den som er ute på ekstremturer og er ikke glad i å sove når det er alt for varmt men er litt usikker på hva jeg bør velge. Er det noen som klarer å overbevise meg om at den ene passer meg bedre enn den andre? eventuelt andre LANGE poser som er der ute? Ingen som har erfaringer med disse? Da får jeg ringe å høre hva de sier og se om jeg finner ut hva jeg skal kjøpe. skal vel uansett ikke bli krise. kjøper jeg for kald er det jo bare å kle på seg litt og er den for varm kan en lufte Siter
BJV Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Har hatt en Isbjørn Barents i 5-6 sesonger nå. Har brukt den mest om våren og høsten. Mine erfaringer: Pluss: - romslig og meget komfortabel - holder det den lover i forhold til temperaturgrenser, men blir slitt og mister isolasjonsevnen som alle andre soveposer - meget akseptabel pris Minus: - tung - kompresjonstrekket som medfølger er elendig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.