Villmannen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kom over et tilbud i psykopat klassen på g-sport, i dag. De hadde et velfylt tilbudsstativ hvor alt gikk for 500,- Alt var 07 modeller, det som hang der var norrøna forelhogna jakker (packlite og vanlig), Det var finnskogen jakker og bukser, Masse falketind jakker i alle farger, haglöfs jakker og bukser + et lite utvalg av Härkilä jaktklær. Jeg, dum som jg var kjøpte kun èn bukse. Jeg gikk ut av butikken og dro hjem med en god følelse, men så begynte jeg og tenke.. Finnskogenjakka var det 80% avslag på, og forelhogna jakka ca 88% nedsatt. Nå angrer jeg som en hund, kunne i det minste solgt de videre med god profitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naturens konge Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hvilken g sport? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villmannen Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 g-sport Kirkenes. Beklager for total nyttesløs tråd.. var bare frustrert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.