construct Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Heisann! Husker dere når vi var små og hadde ullhalser med et slags "skjørt" på, som gjorde at halsen rakk litt nedover nakken? Hvor i all verden kan man finne slike i dag? Jeg ser at Ulvang har en hals de kaller Båteng hals, men jeg kan ikke finne noen butikker i Oslo som har den. Siter
Taø Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Heisan. Prøv MC forretninger, de har ofte utstyr som kan brukes av "oss". Eller en forretning med arbeistøy. Trond Siter
Kjell Iver Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har en slik en. Tykk. Strikket i ren ull. Fenomenal! Ser ut som man har på seg en stor genser når jakken er trukket opp til "halsen" Fikk tak i strikkemønster på Husfliden og fikk noen til å strikke. Anbefales. Siter
construct Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Sitat Prøv MC forretninger, de har ofte utstyr som kan brukes av "oss". Eller en forretning med arbeistøy. MC-forretninger skal prøves. Jeg kjøpte en fra lagerutsalget til Devold, da de har en slik i arbeidstøyserien sin. Den hadde alt for lite "skjørt" og hadde for dårlig elastikk i halsen. Etter noen timers svetting på ski henger den slapt rundt halsen og "ventilerer" godt Siter
bestyraren Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Sitat Heisann! Husker dere når vi var små og hadde ullhalser med et slags "skjørt" på, som gjorde at halsen rakk litt nedover nakken? Hvor i all verden kan man finne slike i dag? Stod med ein i hendene i dag seinast. Janus produserer slike som du er på jakt etter. 84 kroner i Janusbutikken på Voss. Er rett nok eit Vestlandsfenomen, men burde kunne fåast rundt omkring. http://www.janus.no/default.asp?id=153 Steinar Siter
Soleggen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Bogerud Tekstil selger Janus. Om de ikke har på lager, så kan de sikkert bestille for deg. Oversikt over butikker m.m.: http://www.bogerud.no/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.