Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Husker dere når vi var små og hadde ullhalser med et slags "skjørt" på, som gjorde at halsen rakk litt nedover nakken?

Hvor i all verden kan man finne slike i dag?

Jeg ser at Ulvang har en hals de kaller Båteng hals, men jeg kan ikke finne noen butikker i Oslo som har den.

00233_01_02.jpg

cimg1576_1173572091.jpg

Annonse
Skrevet

Jeg har en slik en. Tykk. Strikket i ren ull. Fenomenal! Ser ut som man har på seg en stor genser når jakken er trukket opp til "halsen"

Fikk tak i strikkemønster på Husfliden og fikk noen til å strikke. Anbefales.

Skrevet
Prøv MC forretninger, de har ofte utstyr som kan brukes av "oss". Eller en forretning med arbeistøy.

MC-forretninger skal prøves.

Jeg kjøpte en fra lagerutsalget til Devold, da de har en slik i arbeidstøyserien sin. Den hadde alt for lite "skjørt" og hadde for dårlig elastikk i halsen. Etter noen timers svetting på ski henger den slapt rundt halsen og "ventilerer" godt :roll:

Skrevet
Heisann!

Husker dere når vi var små og hadde ullhalser med et slags "skjørt" på, som gjorde at halsen rakk litt nedover nakken?

Hvor i all verden kan man finne slike i dag?

Stod med ein i hendene i dag seinast. Janus produserer slike som du er på jakt etter. 84 kroner i Janusbutikken på Voss. Er rett nok eit Vestlandsfenomen, men burde kunne fåast rundt omkring.

http://www.janus.no/default.asp?id=153

Steinar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.