Gjest Fjellfinn Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Etter DIN erfaring, hva slags pels fungerer best i skinnkanten på fjellanorakken? -- EDIT, og hvor får man tak i slikt godt skinnverk til en overkommelig sum... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agno Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 MIN erfaring tilsier ulv. Det funker godt i vind og snø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 På anorakk vet jeg ikke, men jeg har kjørt med hund (husky) med votter av hund (husky ) Helt suverene, men kanskje litt vel stri til å ha i ansiktet= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilmersen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hund må jo være å foretrekke av disse alternativene, men hva med noe syntetisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geb Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ulv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gremlin Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 I gamle dager, noen tiår tilbake da alle hadde skinnkant på anorakk hetta var JERV det beste, dette vistnok fordi det ikke iset og frøs til slik som "coyote-skinnet" som var mer vanlig. Gudene skal vite hvor jervskinn ble skaffet, sikkert "over there"...... Jeg er nesten 100% sikker på att Norrøna solgte jervskinnkanter til sine anorakker tidlig på åttitallet. (man kunne få ulv dvs:coyote, jerv - fryktelig dyrt!! og vindskjerm i samme stoff som anorakken) Ellers har jeg tro på bever - har ei lue, og den er knallgod!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.