Stine Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Er det noen som har førstehåndskunnskap om snøforholdene på Mjølfjell akkurat nå? Lurte på å ta meg en tur oppover snart, og vurderer hva slags utstyr jeg skal ta meg bryet med å pakke ned. Ungdomsherberget der oppe hadde jo snømåling for en tid siden, men dette har de dessverre sluttet med.. Siter
FU Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Har ikkje førstehandskjennskap til snøtilhøva på Mjølfjell, men like høgt i Myrkdalen er det i alle fall masse snø. Eg ville ringt til Mjølfjell Servicesenter på telefon 56518120 og fått høyrt med dei som er på staden. Siter
naturens konge Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Ungdomsherberget der oppe hadde jo snømåling for en tid siden, men dette har de dessverre sluttet med.. Vil de ikke hjelpe deg hvis du ringer opp der da??? Eller er det mangel på service Siter
Stine Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Service mangler det absolutt ikke på der oppe!! MUH var tidligere med i met.no sin snøregistrering på nettet. Dette har de sluttet med, siden det var snakk om å selge hele MUH. Det er heller ikke alltid at jeg får svar på telefon når jeg ringer opp, så lurte derfor på om noen hadde vært der nå, og som forhåpentligvis kunne rapportere om fantastiske snøforhold. Snø er det helt sikkert. Jeg får vel heller bare ta en telefon opp når jeg skal pakke i bilen. Takk for respons! Siter
naturens konge Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Når du har tenkt deg oppover?? Gi gjerne inn en liten raport på hvordan forholdene er, kunne tenkt å ta meg en tur selv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.