RAS Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg skal have nye støvler, men kan ikke huske - og kan ikke komme til at prøve, de to modeller jeg har set på... Nogen der har erfaringer med Scarpa T4 og/ellet Garmont Excursion. Jeg kender til Scarpas T1 (Telemark) og Garmonts Adrenalin (Alpine touring) - altså ikke garmonts "telemark" støvler. Nogen der - på baggrund af egen erfaring - kan sige noget om bredden ved forfoden på de to støvler?? Min Telemark støvle er lidt smald og min rando støvle kunne have bedre hælhold... Siter
student1 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Hei har selv t4 sammen med Åsnes combat (militærski) og riva3 bindinger. Bruker denne skipakken til bortover fjellski utenfor løyper og lette toppturer underveis på turen hvis det lar seg gjøre. Veldig fornøyd med denne pakken.. Når men kommer fram er det ekstemt lett og tørke skoene da du kan ta ur innerstøvl osv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.