Dag G - Evje Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Eit par veker med frost og lite snø har gjort bekkene på Sørlandet til eit eldorado for bekkevandring. Gå ut og få på deg jerna !!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bernt Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Artig påfunn. Å gå bekker med breutsyret mitt har jeg faktisk aldri tenkt på..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du hadde ikke med deg hockeyskøyter til nedturen også vel? Det anbefales, men ta turen rundt Sagfossen på bildet. Hvis jeg noen gang har bedrevet ekstremsport, så må det være med denne aktiviteten. Husk hjelm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Husk hjelm. og albu/håndleddbeskyttere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bekkevandring er flott! Mange steder kommer du til plasser hvor du ellers aldri er. Anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellbukken Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Artig ! Og nå sitter jeg snurt og vurderer å kjøpe breutstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kjempeartig form for tur, Dag. Bekketur og juv-vandring er gøyalt, har ikke holdt på med det siden jeg bodde på Voss i begynnelsen av 90-tallet. Blir jo nesten fristet til å sette nesa sørover for å dra på tur Hvordan er isforholdene på vann o.l. på dine trakter Dag? Tenker da på muligheten for turskøyting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Kjempeartig form for tur, Dag. Bekketur og juv-vandring er gøyalt, har ikke holdt på med det siden jeg bodde på Voss i begynnelsen av 90-tallet. Blir jo nesten fristet til å sette nesa sørover for å dra på tur Hvordan er isforholdene på vann o.l. på dine trakter Dag? Tenker da på muligheten for turskøyting. . Ikke optimale forhold nå for skøyting og bekkevandring. 40-50 cm snø. Det blir ski. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.