Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ønske alle fjellfolk, huldrer, tusser,nisser, troll, fjellfinner, fjellfanter, fjellkailler,fjellryper, vandrefalker,og alt annet godtfolk ei riktig god jul og et aktivt nytt år!

Håper på mye godt fjellvær :-):lol: .

post-1721-133474509411_thumb.jpg

Annonse
Skrevet

Takk, og God Jul til deg også, og alle andre her inne på Forumet!

(PS: Dersom jeg ikke snart får snø så kommer jeg i julebesøk!!! :lol: )

Legger ved et stemningsbilde fra Tåkeheimen, ei hytte ved Svartisen, i november...

post-1708-13347450973_thumb.jpg

Skrevet

Vestpå er det snø... :) I alle fall enkelte stader, som her under Finnbunuten på Voss i går søndag. Me får håpe på godt turver i jula!

post-908-133474509738_thumb.jpg

Skrevet

Her på Norgestak har vi iallefall nok snø.

Glimrende skiføre og mange oppkjørte løyper så er blir det nok noen turer i løpet av julen :) .

Skrevet
Her på Norgestak har vi iallefall nok snø.

Glimrende skiføre og mange oppkjørte løyper så er blir det nok noen turer i løpet av julen :) .

Ja, stemmer det! :)

Ønsker alle en god jul og et godt nytt år.

post-1429-133474509897_thumb.jpg

Skrevet

Ja, stemmer det! :D

Ønsker alle en god jul og et godt nytt år.

Trodde ikke du hadde adresse i Gudbrandsdalen.. :-) .

Får vist ikke med meg alt alikevel...

Skrevet
Takk, og God Jul til deg også, og alle andre her inne på Forumet!

(PS: Dersom jeg ikke snart får snø så kommer jeg i julebesøk!!! :-) )

Legger ved et stemningsbilde fra Tåkeheimen, ei hytte ved Svartisen, i november...[/quote

Ser ut som du slipper å komme på julebesøk :lol: .

Er meldt snø i nord på julaften :D !

Skrevet

Jeg fikk et flott julekort fra en kompis som jobber i østen. En påminnelse om at ikke alle har et like stort savn etter vinter og snø i jula. Nå som regnet har høljet ned hele natta og sørvestkulingen river i kåken på tredje uken - har jeg faktisk forståelse for kortets julenisse!

God jul ja!

Kjell Iver

post-497-133474510136_thumb.jpg

Skrevet

God jul ønskes alle fra Ningbo, en kinesisk by med småbykomplekser som jeg regner med at alle i Norge kjenner siden her bor flere mennesker(6 mill) enn i kongeriket.

Her feirer man ikke jul, men handelsstanden her utnytter likevel fenomenet. Har sett både nisser og juletrær og annet julegreier lenge før jul. I supermarkedet har damene bak de 47(!) kassa-apparetene på rad og rekke trukket i nisseluer og det er julemuzak over høyttaleren.

Her er ikke mye fjell å se, men jeg tok en liten treningsøkt i baktrappa her en dag for å skjerpe formen. 20 ganger opp 268 trappetrinn, med et par minutters pustepause i heisen ned mellom hver tur. 1000 høydemeter på et par kveldstimer ble det da, men noe ensformig terreng og dårlig utsikt.

Men jeg rekker hjem til jul i Noreg - trur eg !

post-480-133474510142_thumb.jpg

Skrevet

God jul til alle fjellfanter, ja.

Og et riktig god nyttår!

Noen visjoner:

Måtte alle 2k-samlere få gått mange toppturer. :)

Måtte alle rypejegere skyte mange ryper. :)

Måtte alle bjønnjegere skyte bjønn istedenfor hverandre. :D

Måtte det bli god glid både i skisporet og i senga! :!:

Måtte alle birkebeinere knuse kompisene sine. 8)

Måtte alle miljødebatanter innse at ingen kan være helt sikre årsak og utfall av CO2 utslippene :!:

Måtte jeg få lov til å sette mine føtter på Sentraltind i 2008. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.