Tiri Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg vil ønske alle fjellfolk, huldrer, tusser,nisser, troll, fjellfinner, fjellfanter, fjellkailler,fjellryper, vandrefalker,og alt annet godtfolk ei riktig god jul og et aktivt nytt år! Håper på mye godt fjellvær . Siter
Vandrefalk Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Takk, og God Jul til deg også, og alle andre her inne på Forumet! (PS: Dersom jeg ikke snart får snø så kommer jeg i julebesøk!!! ) Legger ved et stemningsbilde fra Tåkeheimen, ei hytte ved Svartisen, i november... Siter
FU Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Vestpå er det snø... I alle fall enkelte stader, som her under Finnbunuten på Voss i går søndag. Me får håpe på godt turver i jula! Siter
Tiri Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Skrevet 17. desember 2007 Her på Norgestak har vi iallefall nok snø. Glimrende skiføre og mange oppkjørte løyper så er blir det nok noen turer i løpet av julen . Siter
Detlef Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Sitat Her på Norgestak har vi iallefall nok snø. Glimrende skiføre og mange oppkjørte løyper så er blir det nok noen turer i løpet av julen . Ja, stemmer det! Ønsker alle en god jul og et godt nytt år. Siter
Tiri Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Sitat Ja, stemmer det! Ønsker alle en god jul og et godt nytt år. Trodde ikke du hadde adresse i Gudbrandsdalen.. . Får vist ikke med meg alt alikevel... Siter
Tiri Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Vandrefalk skrev: Takk, og God Jul til deg også, og alle andre her inne på Forumet! (PS: Dersom jeg ikke snart får snø så kommer jeg i julebesøk!!! ) Legger ved et stemningsbilde fra Tåkeheimen, ei hytte ved Svartisen, i november...[/quote Ser ut som du slipper å komme på julebesøk . Er meldt snø i nord på julaften ! Siter
Detlef Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Sitat Trodde ikke du hadde adresse i Gudbrandsdalen.. . Får vist ikke med meg alt alikevel... Ja, har flyttet til Norge for noen måneder siden Siter
RobinM Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 God jul ja. Vi i Hardanger har det kaldt og godt. Siter
jarle Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Ønsker dere en god jul med et bilde tatt under en kort tur i Gullfjellet idag: Siter
Kjell Iver Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg fikk et flott julekort fra en kompis som jobber i østen. En påminnelse om at ikke alle har et like stort savn etter vinter og snø i jula. Nå som regnet har høljet ned hele natta og sørvestkulingen river i kåken på tredje uken - har jeg faktisk forståelse for kortets julenisse! God jul ja! Kjell Iver Siter
snilen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 God jul ønskes alle fra Ningbo, en kinesisk by med småbykomplekser som jeg regner med at alle i Norge kjenner siden her bor flere mennesker(6 mill) enn i kongeriket. Her feirer man ikke jul, men handelsstanden her utnytter likevel fenomenet. Har sett både nisser og juletrær og annet julegreier lenge før jul. I supermarkedet har damene bak de 47(!) kassa-apparetene på rad og rekke trukket i nisseluer og det er julemuzak over høyttaleren. Her er ikke mye fjell å se, men jeg tok en liten treningsøkt i baktrappa her en dag for å skjerpe formen. 20 ganger opp 268 trappetrinn, med et par minutters pustepause i heisen ned mellom hver tur. 1000 høydemeter på et par kveldstimer ble det da, men noe ensformig terreng og dårlig utsikt. Men jeg rekker hjem til jul i Noreg - trur eg ! Siter
MBK Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jeg ønsker dere alle en riktig god jul, og et godt nytt år. Krysser alt jeg eier og har for masse snø! Siter
fuglehunden Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Vil ønske alle, store og små en riktig god og minneverdig jul Siter
Busken Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 God jul til alle fjellfanter, ja. Og et riktig god nyttår! Noen visjoner: Måtte alle 2k-samlere få gått mange toppturer. Måtte alle rypejegere skyte mange ryper. Måtte alle bjønnjegere skyte bjønn istedenfor hverandre. Måtte det bli god glid både i skisporet og i senga! Måtte alle birkebeinere knuse kompisene sine. Måtte alle miljødebatanter innse at ingen kan være helt sikre årsak og utfall av CO2 utslippene Måtte jeg få lov til å sette mine føtter på Sentraltind i 2008. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.