Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipse om at her får man 12stk Sanyo 2700 mah for 180kr (slipper moms) pluss frakt ;) 214kr inkl frakt. er rundt 160kr for 4stk i norge, pluss frakt :/

Sanyo 2700mAh har eg kommentert over. Det er ikkje batteri eg anbefaler.

Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Slo opp på lenken. Der står det kr 79 for 4 stk. Samme pris som på ELkjøp

Nå var den posten snart 2år gammel så kanskje ikke så rart at prisen har forandret seg.

Lenken sier dog 4+2 pack og i beskrivelsen under står det 8stk og på bildet er det 4batterier Ikke godt å vite :) Men les på bildet så står det 2 free så regner med det er snakk om 6 batterier

Skrevet

Hei Hallgeir Risenfald. At jeg aldri lærer meg å lese alt!! Men sånn er det.

Da jeg gikk på krigsskolen hadde vi en oppgave: Bære en tømmerstokk, som ikke skulle berøre bakken. Det gikk bra, hel til vi kom til postene, hvor vi skulle utføre visse oppgaver. Der strevde vi voldsomt, prøvde å stå på ett bein mens vi balanserte stokken med den andre. Mens sensorene holdt på å le seg i hel, for hadde vi tatt oss litt tid å lese alt stod det på oppgaven kunne vi legge fra oss stokken på posten. Samtlige lag gikk på limpinnen. Som forventet.

Skrevet

Det er vell også en sånn standard oppgave i militæret at man skal få en teoretisk "prøve". I forkant får man beskjed om å lese igjennom hele oppgaven før man begynner. På siste punkt står det. "Se bort fra punkt 1-19" Hvor mange begynner på oppgave 1 uten å lese alt først :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Annonse

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.