Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg en mindre sekk for bruk til dagsturer. Jeg er kun 1.60 høy så jeg ønsker en sekk for damer. Den må ikke være større enn 40 l. Har noen en slik sekk de gjerne vil anbefale? Den skal brukes til skiturer og fotturer. :wink:

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dama mi er 165cm og kjøpte Osprey Expsure 36 (small) i sommer, med samme formål som du:

http://www.sportsnett.no/m?/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=OSP8&var_1=OSP8-1&categorynu=L8&categorytxt=Skisekker&produkt=Osprey%20Exposure%2036

Den passer ryggen hennes perfekt og hun er strålende fornøyd med den, noe jeg skjønner godt. Hadde kjøpt en til meg selv hvis jeg hadde vist om den, før jeg kjøpte en annen...

Skrevet
Dama mi er 165cm og kjøpte Osprey Expsure 36 (small) i sommer, med samme formål som du:

http://www.sportsnett.no/m?/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=OSP8&var_1=OSP8-1&categorynu=L8&categorytxt=Skisekker&produkt=Osprey%20Exposure%2036

Den passer ryggen hennes perfekt og hun er strålende fornøyd med den, noe jeg skjønner godt. Hadde kjøpt en til meg selv hvis jeg hadde vist om den, før jeg kjøpte en annen...

Har vært å sett på denne sekken i dag. Den så veldig bra ut. Så også på Osprey Exposure 42. Lurer på om den er enda bedre til skigåing. Vet du (eller kanskje noen andre her) noe om den?

Skrevet

Hva med Norrøna Integral 35D (D =dame). Selv har jeg integral 45, og er veldig fornøyd. Har ikke sett denne modellen så mange steder, men jeg vet de har den på intersport i bodø, så da kan de sikkert skaffe den på de fleste intersport butikker i landet. Jeg antar den er helt lik 45, bare mindre. I så fall har den mange fine detaljer, som integrert kartmappe i topplokket, lommer utenpå både "vanlig" åpning og åpning underfra. I ryggen er det to glidelåser som gjør det enkelt å komme til alt som er i sekken. To isøksfester, som også kan brukes til å feste staver. Og diagonalfeste for ski. Sekken er smal nok til å gå på ski med.

Mvh Andreas

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.