Gå til innhold
  • Bli medlem

Skistøvler- "blokking av disse"

Atomsilda

Anbefalte innlegg

Hei! Under en annen "tråd" på forumet tok jeg opp det å fryse på beina! Fikk mange gode tips her og det takker jeg for! :D Der nevnte jeg at jeg har litt snaue skisko. Har akkurat kjøpt meg ski (Fischer E109 og Rottefella Super Telemark m/vidje! Skal bruk disse Crispi skistøvlene på dette utstyret, men jeg jeg lurer på om andre har prøvd å "blokke" ut skistøvler! Noen med erfaringer???? Står foran ytterligere investering av turutstyr og vil helst slippe å bruke enda 2000 kroner til nye støvler! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Jeg kjøpte et par crispisko for over 10 år siden. Helt umulig å gå inn. Klemte veldig over vrista. Fikk dem blokket hos skomaker, og etter noen turer var "alt så meget bedre". Så det burde gå. Og all verden burde det heller ikke koste. På hjemmesida til vpg: www.vpg.no ,

reklamerer de for blokking av sko. Ring dem og forhør deg om deres erfaringer med akkurat din modell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva slags skstøvler du snakker om her - men jeg har prøvd blokkering av sko et par g.

Forsøkte på skisko med plast/gummirand rundt- det funket ikke i det hele tatt. Tror mao. det har mye å si hva slags sko man snakker om (materiale). Det er vel bare å spørre en faglært skomaker ,så får du nok svar på om det er bryet verdt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.