Øystein_S Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Noen som vet om en eller flere gode svenske nettbutikker som selger skiutstyr og/eller friluftsutstyr? Siter
ensom ulv Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 www.naturkompaniet.se www.addnature.com Siter
Øystein_S Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Takk! Adnatur leverer ikke til Norge da. Denne forklaringen står på nettsidene deres: Vi kan i undantagsfall leverera till adresser utanför Sverige, men endast inom EU. Vi tar ut en extra avgift som motsvarar vår ökade fraktkostnad. Att vi endast levererar inom EU, innebär att vi INTE levererar till Norge, pga höga tullbehandlingsavgifter och krångliga regler. Siter
Gjest Otto Støver Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Du kan jo også prøve http://www.friluft.se/index.php?osCsid=b9224ed5a0b5e8c69c8f4caa7ecf1627 Jeg har i alle fall sjekket priser der, og det virker som de har bra utvalg. Jeg har ikke funnet info som sier at de ikke sender til Norge, men jeg har ikke sjekket med dem direkte heller. Jeg tenker på å kjøpe et komplett Jetboil sett med kaffetrakter, og holder for stekepanne. Det koster 1259 svenske kroner som tilsvarer 1061 norske kroner med dagens kurs. Det settet har jeg sett i norske nettbutikker til 1739 kroner, og da skal de ha ekstra for en gassboks også. Den var innkludert fra friluft.se Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.