sylvi_witter Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 hei. kjærsten og jeg planlegger å gå fra bergen til oslo. er det noen som har gjort det før? hvor lenge trenger man?????mat??? hilsen sylvi og yngve Siter
fotojensen Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Det er nok mange som har gjort denne turen, viktigste rådet jeg kan gi er å legge opp turen basert på deres egne erfaringer. Hvor langt trives dere med å gå om dagen, hvor mye trives dere med å ha på ryggen, hvor mye forbrenner dere under aktivitet etc Det er mange spørsmål som kun dere kan gi svar på. Årstid spiller også inn og må taes hensyn til. Et råd er å bruke god tid, nyte turen og ta naturopplevelsene inn i kropp og sinn. Da unngår man mye problemer som gnagsår, vonde knær etc. Høres ut som en flott tur, som garantert vil gi dere en opplevelse for livet KJ Siter
Mya Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 dette er jeg også veldig interessert i å høre om - men tenkte i utgangspunktet gå motsatt vei fra oslo til bergen. Siter
snilen Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Lars Sponheim har muligens noen turtips Siter
FU Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Det er fleire på forumet som har vore inne på tanken, og ruter er diskutert her: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=7178 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.