kapt11@hotmail.com Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Må gjøre et "hastekjøp" av sovepose.. Vet ikke hva jeg skal gå for av MArmot Col eller North Face Solar Flare. De har tilsynelatende samme specs, finner mye positivt om Col, men lite om Solar Flare. Kan få god pris på Solar Flare så derfor er den mer interessant... Noen som har erfaring med denne posen? Hvorfor selges ikke North Face sovceposer i Norge mon tro... Kapt11 Siter
Vandrelysten Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 TNF finnes i norge, men jeg holder en knapp på marmot i sovepose sammenheng;) Siter
kapt11@hotmail.com Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Aaaaargh.....alle er så fornøyde med Marmot... Det jeg "ønsker" å høre er: KJØP SOLAR FLARE.... Får den 1200 kr billigere enn marmot col... Er Marmot verdt 1200 kr mer.... Kapt11 Siter
Kjell Iver Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har en inngrodd og sunn skepsis til TNF. Det er vel ikke noe merke i verden som er så piratkopiert som TNF. Nå vet ikke jeg hvor du har fått sjansen til å gjøre et godt kjøp på TNF, men vær oppmerksom på at det kan være North Feik om det er fra useriøs forhandler. Les forøvrig advarsel på http://www.thenorthfaceguru.com/ (Sjekk den svartelisten!) og på http://reviews.ebay.com/FAKE-North-Face-Products_W0QQugidZ10000000002126958 Siter
Synken Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har TNF Inferno Endurance 800+ og er storfornøyd med den. Har ikke prøvd Solar Flare, men disse er jo ganske like. Tviler sterkt på at det finnes fakede TNF-soveposer, så det burde du ikke være redd for. Har brukt dette merket mye oppgjennom åra, både i telt, sekk og jakke. Har ikke vært borti faket utstyr, men nå har jeg kjøpt fra kjente butikker i Norge og USA. Vil tro det er mest klær som er utsatt for forfalskning. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.