Gå til innhold
  • Bli medlem

Jotunheiem familietur


Akira

Anbefalte innlegg

Vi er: 2 voksne + 2 barn (4 + 6 år) som er godt vant til friluftsliv + 2 hunder; 1 terrier og 1 Grand Danois.

Vi ønsker tips om turer 2-4 dager i Jotunheimen hvor det minste barnet kunne sittet på en hundevogn (Sacco) deler av turen slik at

noen turer kan vare mer enn 10 minutter før "Pappa jeg er sliten-sulten-trøtt-tørst-må tisse-mer sliten-savner puta-er det langt igjen? " etc.

Er det i det hele tatt mulig å ha med hundevogn på turer i Jotunheimen? Hundene kan bære kløv og ligger i bagasjerommet i teltet.

Takknemlig for alle svar, tips, råd og advarsler.

Mvh Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk sykler jo i Jotunheimen, men jeg tror de bærer en del, mange stier har jo mye stein eller har tråkk som er særdeles smale.

Med trekkvogn ville jeg heller ha vurdert grusveiene inn til mange av hyttene som mest aktuelt. Hva med veien inn til Glitterheim ? Flat, hyggelige omgivelser, kort retrett i tilfelle grisevær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.