Gå til innhold
  • Bli medlem

Sparebanken Møre 2008 kalender


Erling

Anbefalte innlegg

Kalenderen fra Sparebanken Møre er alltid fin med mange flotte bilder fra fjellene i Møre og Romsdal.

I kalenderen for 2008 volder mars-bildet fra Ålesund meg hodebry. Bildet er åpenbart tatt med en kraftig telelinse fra et sted nord-nordvest for Ålesund sentrum. Fjellene i bakgrunnen ser enorme ut, men hvilke det er har jeg ikke funnet ut av. Jeg trodde en stund at det var i området rundt Jønnshorn, men nå heller jeg til at må være på Rånahalvøya. Er det noen som ser hvilke fjell som ses på bildet :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kan det være Hundatinden til venstre, deretter Synnavindsnipa osv.?

Kristin

Takk for hjelpen :-) Jeg burde jo ha sett dette med en gang fordi der jeg bodde i Ålesund for en del år siden hadde jeg utsikt til Hundatinden, men riktignok ikke Synnavindsnipa og de andre fjellene mot høyre. Jeg har ikke vært med på fjellquiz'en her på Fjellforum og har tydeligvis ingen ting der å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.