Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjenner noen The North Face Summit dunjakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har fått et godt tilbud på en TNF Summit dunjakke. Jeg har ikke hatt dunjakke før, så jeg tenkte å spørre meg litt for først.

* Er det noen som har noen erfaringer eller tanker om den de kunne tenke seg å dele?

* Er 2100,- et røverkjøp eller bør jeg kunne finne bedre jakke til den prisen?

Annonse
Skrevet
Heisann!

Jeg har fått et godt tilbud på en TNF Summit dunjakke. Jeg har ikke hatt dunjakke før, så jeg tenkte å spørre meg litt for først.

* Er det noen som har noen erfaringer eller tanker om den de kunne tenke seg å dele?

* Er 2100,- et røverkjøp eller bør jeg kunne finne bedre jakke til den prisen?

Er det Svart størrelse M kjøper jeg den gjerne!

Skrevet

Jeg har denne jakka, men i forrige versjon. Ser de har den nye på OS til 4999,-, (http://www.oslosportslager.no/product/8359/8364/424940/The_North_Face_Summit_dunjakke_%2707-08.html). Jeg er veldig fornøyd med min. Den er skikkelig varm, bruker den til kalde hverdager og på som varmejakke på toppturer eller ved teltturer på vinteren. Tror ikke du kommer til å angre, særlig til den prisen der. Jeg var så heldig å finne den til halv pris, og slo til med en gang.

Skrevet
Jeg har denne jakka, men i forrige versjon.

Du synes ikke jakka er litt kort? Jeg følte ikke at den dekket baken nok til at strikken kan stramme der. Jeg er derfor redd for at den skal skli opp om jeg er i aktivitet.

Hva mener du?

Skrevet

Var redd at den skulle bli litt kort, så jeg kjøpte XL. Er ingen kjempe, 190cm og 85kg, og denne passer perfekt til meg. Har ikke hatt problemer med at den sklir sklir opp. Er også strikk nederst på jakka som forhindrer dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.