Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt meg en tur ut i Marka til helgen, bare for å sove ute i noen minusgrader, teste ny sovepose, fyre bål og drikke kaffe i skauen.

Har noen et forslag til område som er ikke langt å gå fra en parkeringsplass og som har litt god "leirskog" med lett tilgang til bålved?

Jeg vet at dette høres litt banalt og utopisk ut, vanligvis har jeg ingenting i mot å labbe innover i timesvis. Men med lite dagslys og heller bedaglieg formål med turen, vil hjeg egentlig bare finne et sted med god leiplass (for presenning, ikke telt) og skogens stillhet.

Og hvis soveposen ikke duger, vil jeg gjerne ha kort retrett til bilen :D

Har sett litt på orådet rundt Bysetermosåan i Østmarka, evt Damtjern / Storflåtan i Krokskogen, i og med at jeg er kjent der i områdene.

Noen som har andre ideer?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.