rolf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 VAr avgårde på årets første skitur i dag. Ringkollen ved Hønefoss har ca. 25-30 cm snø. Treningsrunden + noen skogsbilveier har fine forhold. Kjørt med tråkkemaskin og noen steder skuterløype. Fine forhold både for skøyting og klassisk. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars M Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det lyder fint. Gæt, om jeg er misundelig. Jeg skulle have været til Beitostølen denne helg sammen med en skiklub på Sjælland, som jeg stadig er medlem af, selv om det er ti år siden, jeg flyttede til Jylland. Klubben havde budgetteret med 36 deltagere, men der meldte sig bare 20, og så blev turen aflyst. Jeg har netop set på webcam'et. Beitostølen har fint vejr. Midt på dagen (kl. 11.00 og 13.00) var der klar blå himmel. Her hos mig er der + 8 grader C, og det regner, ligesom det har gjort det meste af helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Må bare nevne det...var på ski i Gjøvikmarka i dag. Et vanvittig føre. Minus 5 grader. Lav desembersol, bra med snø og supre løyper. Kan ikke få bedre forhold enn det er i februar. Formen er riktignok ikke så bra som den burde være, men det er håp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.