Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe et par av disse skiene(de er brukt, derfor lengden), noen erfaringer? Lurer også på Fisher E89, er disse bedre ski?

Skal bruke de mest til løyper i fjellet, men av og til blir det noe gåing utenfor løypene.

Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine Pellestova. De har forholdsvis myk framski, og er derfor "behagelige" i løssnø. Bæreevnen er selvsagt bedre på bredere ski, men som en kombiski er den veldig fin. Den passer akkurat i preparerte spor.

Skrevet

Det er kjempegode ski synes jeg. Jeg har selv slitt ut ett par og kjøpt meg ett nytt. De er gode å gå med, med passe spenn. Ingen grunn til å tvile på kvaliteten. Klar kjøpsanbefaling. :)

Skrevet

Både jeg og kona har Pellestova som vi bruker mye, og er veldig fornøyd! De passer i sporet, og er gode utenfor sportet. Godt smørespenn. Vi har 75 mm supertelemark-binding uten vidje. 75 mm anbefales. Vi har ikke oppbyggingsplater, så bindingen "streker litt" (bremser) i nyoppkjørte spor. Vurderer å montere 10mm oppbyggingsplate. Noen som har erfaringer med det?

Skrevet
Vi har ikke oppbyggingsplater, så bindingen "streker litt" (bremser) i nyoppkjørte spor. Vurderer å montere 10mm oppbyggingsplate. Noen som har erfaringer med det?

Har plater på fjellskia mine (Åsnens Nansen) og bindingen går dermed som oftes klar av sporet. Skulle tru det gjer samme nytte på Pellestova (som forøvrig er ein heilt ok ski)

Skrevet

Har nå kjøpt meg et par, med BC auto NNNbindinger. Regner med at de ikke går borti løypekantene. De er vel ikke ideelle til nedkjøringer , men man kan ikke få alt. Gleder meg til å prøve de i fjellet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.