Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med Samsung M300 kamskjelltelefon eller andre lette mobiltelefoner m/ kamera, ....en telefon jeg kan ta med når jeg er ute på ski- eller joggeturer i skog og mark, ...og som jeg kan bruke som kamera.

Samsung M300 har bare 0.3 Megapixel oppløsning på kameraet, lurer på om det gir brukbare bilder. Finnes det forresten bilder her på forumet som er tatt med mobil-kamera, ...bare så jeg kan vurdere billedkvaliteten? Lurer også litt på hvor mye standbytiden reduseres med ved utetemperaturer (2-3 minus) i forhold til det som er oppgitt i spesifikasjonene, en halvering?

På forhånd takk for svar.

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/nb_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Yf2z6oZKuyxSR0EjToxBwx1h0000xN6xpu_f?ProductID=IQrD4QFH2B0AAAETiQt6iM69&CatalogCategoryID=_ETD4QFH51IAAAEO0aE03xii

Annonse
Skrevet
Finnes det forresten bilder her på forumet som er tatt med mobil-kamera, ...bare så jeg kan vurdere billedkvaliteten?

Bilder tatt med mobilkamera finner du blant annet i denne turrapporten til askogvoll:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=10383&highlight=kamera

Her er flere, lagt ut av Øystein_S:

https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldPid=86646&highlight=mobilkamera#86646

Skrevet

Det er nå kommet en ny støt- og vannsikker mobiltelefon som heter Sonim XP1.. Tror det er den mest robuste GSM telefonen på markedet idag.. Men Nokia og Samsung har vel også en modell hver tilpasset litt røffere bruk...

Skrevet

Har hatt sony K800i i nøyaktig 1 år nå, og den har impinert meg. Den har vært med på masse, og fått mye juling. Har lett mye etter den i snøen, og mista den i bakken både høyt og lavt. det ser ikke ut som om jeg klarer å ødelegge den. Kameraet er bra, og batteriene likeså. Har hatt den med overalt, og ofte har den ligget på "plassen sin" i brystlomma på Theta-jakka mi. Der er det til tider forholdsvis fuktig, og til tross for at telefonen ofte er "duggete" når den taes frem, er den god som gull. Til tross for at dette ikke akkurat er en modell som ble profilert som "friluftsmobilen", må jeg si at det har den i allefall vært for min del. Har tatt masse flotte bilder med den, og også filmet en del.

Når det gjelder sms, mms osv, er den utrolig grei å bruke. Tastaturet er effektivt, og det samme gjelder menyene. Dette er jo en smakssak, men for meg har den funka supert.

Størrelsen er perfakt, og den tar liten plass i lomma.

Vet ikke om jeg har vært heldig, eller om det er flere med samme gode erfaring med denne modellen.

Nå er jo denne "gått ut på dato", og jeg har ikke erfaringer med for eks K810i, eller K85oi.

• 3 måneder senere...
Skrevet
Skal kaste meg inn i debatten når min(e) GAMLE Siemens M35i leverer inn. Tror det blir lenge til for jeg har to i reserve..... :D:lol::lol:

Vet du om den er mulig å få tak i fortsatt? Du har kanskje en til salgs? :D

Blei nemlig frastjålet min nylig... :cry:

Skrevet

siemens burde du holde deg unna :D Ellers vil jeg si SE er de beste telefonene. Har hatt min k700 i 5 år elr noe sånt, og den tåler støt du! Vet ikke ossn den reagerer med vann da...

Skrevet

En kompis hadde et helvete med sin k700, så det er vel høyst varierende. Har selv en M75, som nærmer seg tre år, og som still going strong. Bortsett fra litt dårlig batterikapasitet. Når den tar kvelden ser jeg for meg at samsung m110 blir neste telefon. Noen som har denne?

Skrevet

Kjøpte en Nokia 5140i hos www.enjoy.no i vinter (det er en musikk/filmklubb, du må være medlem for å kjøpe)og bruker den som "fjellturtelefon"

håpløst dårlig kamera i forhold til mange andre, men tlf., tåler en del (dog langt mindre enn min gamle ericsson 310 som godt kunne ligge i en vanndam nederst i sekkken)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.