Gå til innhold
  • Bli medlem

Toppeggen på Rauddalsegga

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Litt mer masing:

Tenkte oss på Rauddalseggi i påsken, da jeg tror det kan bli problematisk for oss å traversere toppeggen for å nå ut til det ytterste toppunktet på snøføre, lurte jeg på om noen hadde noen som helst formening om hvilket punkt som er det høyeste.. Hadde vært fint om det østligste var høyest. Har sett et bilde på etojm.com, men føler meg ikke helt overbevist ennå :D

Har noen noen synspunkter???

Annonse
Skrevet

Slik jeg husker det fra da vi kom opp fra nordvestegga, var at det iallfall ikke gikk nedover da vi gikk den smale passasjen bort til varden, dvs varden ligger på det høyeste punktet. Ellers tror jeg at ved gode forhold skulle en kunne gå bort på nordvest-toppen uten sikring selv på vinterstid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men, du er jo tydeligvis en klatrer da, ods :!: Vi er jo bare noen stakkars fjellvandrere..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.