Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Hei! Litt mer masing: Tenkte oss på Rauddalseggi i påsken, da jeg tror det kan bli problematisk for oss å traversere toppeggen for å nå ut til det ytterste toppunktet på snøføre, lurte jeg på om noen hadde noen som helst formening om hvilket punkt som er det høyeste.. Hadde vært fint om det østligste var høyest. Har sett et bilde på etojm.com, men føler meg ikke helt overbevist ennå Har noen noen synspunkter??? Siter
ods Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Slik jeg husker det fra da vi kom opp fra nordvestegga, var at det iallfall ikke gikk nedover da vi gikk den smale passasjen bort til varden, dvs varden ligger på det høyeste punktet. Ellers tror jeg at ved gode forhold skulle en kunne gå bort på nordvest-toppen uten sikring selv på vinterstid. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Men, du er jo tydeligvis en klatrer da, ods Vi er jo bare noen stakkars fjellvandrere.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.