Erik Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg har fått kloa i et par ski (178 cm) samt støvler i Østerrike. Problemet er å få fraktet dem til Norge. Jeg har ikke tenkt meg til Østerrike med det første, og det har ikke lykkes med å få sendt dem med posten el.l. De er åpenbart for lange. Noen som har forslag til transportør/transportmåte til Norge? Siter
leos Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg klarte da å sende ca 100 kg utstyr med posten fra Sveits i fjor, inkl 2 par ski. Trikset er vel bare å finne en kul postfunksjonær. Hvis ikke er det jo bare å bruke et godsselskap. Siter
Marcen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg klarte da å sende ca 100 kg utstyr med posten fra Sveits i fjor, inkl 2 par ski. Trikset er vel bare å finne en kul postfunksjonær. Hvis ikke er det jo bare å bruke et godsselskap. Da var du vell i sveits, etter som han skal sende det fra sveits til norge fra norge. Siter
Erik Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Mulig det er "hyggelige" postbetjenter i Sveits, men det er det ikke i Leoben i Østerrike. Noen alternative forslag ? Siter
leos Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hvis ikke er det jo bare å bruke et godsselskap. DHL? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.