tonymakkaroni Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 var en jeg prate med som mente det nå er rimelig fine langrennsforhold på Lynga. Det skal være et sted ved Lunner / Brandbu. Noen som har testa? Jeg er litt usikker på hvor det akkurat ligger, kan noen hjelpe? Han nevnte at det var ca 5 km løype, med kanon-snø Siter
ods Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Du mener sikkert Lygna. Det ligger ved riksvei 4 når du kommer opp på åsen fra Jaren på vei mot Gjøvik. Jeg tviler sterkt på at det er skiføre der allerede selv om det normalt er et snøsikkert sted. Siter
Magnus S Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 De har kanonsnø der oppe. Se blant annet på skiforeningen.no: http://www.skiforeningen.no/markadb/showf.cgi Her står det at det er 1,4 km klassisk og 2 km skøyting. Og morroa koster 50,- for de som ikke er med i skiklubbene som er bak prosjektet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.