Gå til innhold
  • Bli medlem

Digitale kart over større fjellområder


Gjest Fjellfinn

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellfinn

Driver å vever ut ting å tang (skrytesider) og skulle hatt noen lekre oversiktskart over fjellområder som

Jotunheimen, Rondane, Dovre, Trollheimen, Sylan etc.

Er litt usikker på hvordan de skal se ut, kommuner, DNT buer og stier, de viktigste fjell må vel være med,

men viktigst det må være lett å endre /legge inn nye navn ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt usikker på hva spørmålet ditt egentlig er her, men prøver å komme med noe...

Hvis du er ute etter kart over fjellområder som er tilgjengelige på nettet kan jeg anbefale kartene over verneområder som DN har lagt ut på sine sider. Det er kart over alle nasjonalparkene og mange andre verneområder. De inneholder mye nyttig informasjon. Det negative er jo at det ikke dekker alle fjellområder.

:wink:Direktoratet for naturforvaltning - Kart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfinn
Litt usikker på hva spørmålet ditt egentlig er her, men prøver å komme med noe...

Hvis du er ute etter kart over fjellområder som er tilgjengelige på nettet kan jeg anbefale kartene over verneområder som DN har lagt ut på sine sider. Det er kart over alle nasjonalparkene og mange andre verneområder. De inneholder mye nyttig informasjon. Det negative er jo at det ikke dekker alle fjellområder.

:wink:Direktoratet for naturforvaltning - Kart

Hadde det ikke vært for (en diskusjon vi ikke skal ta her) så hadde mitt kjære Trollheim vært med her du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.