Dina Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Har du lyst til å klatre? Jeg er en 30 år gammel jente som jakter på en eller flere som jeg kan trene med innedørs i vinter. Har ikke spesielt mye erfaring, men har ambisjoner om å klatre en til to ganger i uka framover. Foreløpig ligger jeg på nivå 5 og 6. Siden jeg ikke veier mer enn 58 kilo er det en fordel at du ikke er veldig mye tyngre enn 80-85 kilo. Jeg bor i Bergen. Siter
Kardang Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Meld deg inn på brattesider.no. Den er hovedsakelig beregnet for folk på østlandet men jeg tror de nettopp opprettet en gruppe for jenter i bergen. Der finner du nok flere å klatre med. Siter
lovise Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Har du lyst til å klatre? Jeg er en 30 år gammel jente som jakter på en eller flere som jeg kan trene med innedørs i vinter. Har ikke spesielt mye erfaring, men har ambisjoner om å klatre en til to ganger i uka framover. Foreløpig ligger jeg på nivå 5 og 6. Siden jeg ikke veier mer enn 58 kilo er det en fordel at du ikke er veldig mye tyngre enn 80-85 kilo. Jeg bor i Bergen. Heisann. Hvis du fremdeles trenger klatrekompis så er jeg gjerne med, er 32 år og ligger på samme nivå som deg. Også veier jeg et par og seksti kg... Det er forøvrig startet et jenteklatregruppe av undertegnede og vi teller ca 15 stykk til nå. Vi er å finne på brattesider.no men vi er mest aktiv på facebook.com (søk på CCC Bergen). Hilsen fra Vigdis Kan ikke få klatret nok... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.